Joku voisi sanoa, että kesä on työmatkapyöräilyn parasta aikaa. Valoa on, tarmoa on, tiet ovat suurimmaksi osaksi ajasta vailla lumimoskaa. Pyöräily säästää luontoa ja kohottaa kuntoa ja fiilistä, töissä jaksaa paremmin, ja onnellinen ihminen maksaa onnellisena myös veronsa ja ostaa kulutustuotteita. Miksi siis ei pyöräilisi joka päivä töihin, kysynpä siis?
"KOSKA ET VAAN VOI, HAHHAHHAAA HAISTAPA VAIKKA PASKA!!!!"
Rakkain terveisin, Tampereen kaupunki 2015.
Hyviä ideoita: tehdä katutöitä ja kunnossapitoa.
Huonoja ideoita: tehdä katutöitä kaikilla kevyen liikenteen väylillä samalla alueella, samaan aikaan, ilman mitään järkevää pyöräilyreittiä, ainakaan sellaisen karttoja ei ole saatavilla mistään. Samalla kuitenkin autoilla on vieressä neljä kaistaa ajella ihan rauhassa. Miksi näin? Miksei yhdestä voitu tehdä vaikka väliaikaista kevyen liikenteen väylää?
"KOSKA AUTOILU ON KIVAA JA JÄRKEVÄÄ, JA KOSKA MEIDÄN RAHOITTAJAT ELI KESKI-IKÄISET JA KESKIVARTALOLIHAVAT KUSIPÄÄT SANOVAT, ETTÄ AUTOILIJOITA EI SAA HÄIRITÄ. POLKEKAA TE RAHVAAT VAIKKA ITSENNE SUOHON HAHHAHHAA!!!"
- Tampereen kaupunki vuonna 2015, todennäköisesti.
Kiitos tästä ekstrapituudesta ja -ajasta työmatkaani molemmin puolin, koska kahdeksan tuntia vitutusta ei vain riitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti